Kancelária rektora

30.11.2018
  • Kancelária rektorky zabezpečuje organizačne a administratívno-technicky plnenie úloh súvisiacich s činnosťou rektora vo vzťahu k pracoviskám akadémie, k ministerstvu vnútra, Prezídiu Policajného zboru a ďalším orgánom a organizáciám v Slovenskej republike, ako aj vo vzťahu k orgánom a organizáciám v rámci EÚ. Kancelária rektorky zabezpečuje plnenie úloh na úseku uplatňovania personálnej pôsobnosti a disciplinárnej právomoci rektora a ďalších vedúcich pracovísk. Kancelária dbá na dodržiavanie postupov pri manipulácii s registratúrnymi záznamami, pri manipulácii s internými predpismi, pri evidovaní utajovaných skutočností

 

  • Kancelária rektorky sa v rámci svojej kompetencie podieľa na činnosti akadémie, zabezpečuje jej plynulý chod, vedie registratúrny denník kancelárie rektorky, vybavuje administratívnu agendu rektorky, zabezpečuje plnenie úloh vyplývajúcich z pokynov rektorky, podieľa sa na príprave a organizovaní pracovných porád a rokovaní rektorky s pracoviskami akadémie a externými inštitúciami, organizačne zabezpečuje slávnostné otvorenie školského roka a slávnostné ukončenie školského roka, pripravuje scenáre ostatných významných akademických udalostí

 

  • Kancelária rektorky na úseku personálnej práce
  1. plní úlohy súvisiace s uplatňovaním personálnej pôsobnosti a disciplinárnej právomoci rektora a ostatných vedúcich pracovísk akadémie,
  2. zabezpečuje dodržiavanie zásad personálnej práce, všeobecne záväzných právnych a interných predpisov upravujúcich služobný pomer policajtov a pracovný pomer zamestnancov a práce na dohodu
  3. zabezpečuje výberové a prijímacie konanie do služobného pomeru policajta a pracovného pomeru zamestnanca,
  4. vyhlasuje a organizačne zabezpečuje výberové konanie na obsadenie funkčných miest vysokoškolských učiteľov, výskumných zamestnancov, profesorov, docentov a vedúcich zamestnancov v akadémii,
  5. vykonáva komplexnú personálnu starostlivosť o policajtov akadémie, študentov – policajtov denného štúdia a zamestnancov akadémie,
  6. spracúva návrhy na organizačné a systemizačné zmeny v tabuľkách zloženia a počtu akadémie,
  7. vybavuje odvolania proti personálnym a disciplinárnym rozhodnutiam rektora,
  8. vedie evidenciu policajtov a zamestnancov akadémie a zabezpečuje jej aktualizáciu,
  9. zabezpečuje úlohy súvisiace so vznikom, resp. zánikom sociálneho a nemocenského poistenia policajtov akadémie, študentov denného štúdia a zamestnancov akadémie,
  10. zabezpečuje ochranu utajovaných skutočností v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a internými predpismi,
  11. zabezpečuje ochranu zdravia pri práci a požiarnu ochranu v rámci personálnej kompetencie, vyplývajúce z platných právnych predpisov

 

riaditeľka Kancelárie rektora:

Mgr. Lucia DANIŠOVSKÁ
Telefón: 09610 57004
E-mail: lucia.danisovska@minv.sk

Zamestnanci:

kpt. JUDr. Monika SZABOVÁ -  blok U/334
Telefón : 09610 57306
E-mail: monika.szabova@minv.sk

Leonka LISOŇOVÁ
Telefón : 09610 57429
E-mail: leonka.lisonova@minv.sk

Vlasta SYNAKOVÁ
Telefón : 09610 57409
E-mail: vlasta.synakova@minv.sk

Anna KERNOVÁ - referent špecialista
telefón: 09610 57098
e-mail: anna.kernova@minv.sk

Etela MUŽÍKOVÁ
Telefón : 09610 57402
E-mail: etela.muzikova@minv.sk

Eva RADIČOVÁ
E-mail: eva.radicova@minv.sk
Telefón: 09610 57433
Kancelária: Blok A, 3. posch. č. dv. 425

Linda  PIVÁČKOVÁ
E-mail: linda.pivackova@minv.sk
Telefón  09610 57241
Kancelária: blok B, 1. posch., č. dv. 226

Mgr. Katarína JUNASOVÁ
E-mail: katarina.junasova@minv.sk
Telefón: 09610 57423
Kancelária: blok U, 2. posch. č. d. 370

Miriam ŠVIRECOVÁ
E-mail: miriam.svirecova@minv.sk
Telefón: 09610 57 432
Kancelária: Blok U, 2. poschodie, č. dv. 322

Marcel GULÁŠ
E-mail: marcel.gulas@minv.sk
Telefón: 09610 57 531
Kancelária: Blok U, 2. poschodie, č. dv.

 

Táto stránka používa cookies. Viac informácií TU.