Späť

FAQ a kontakt

 

Pred tým, ako sa rozhodnete kontaktovať technickú podporu, prečítajte si ,,Často kladené otázky", či sa Vaše riešenie problému nenachádza práve medzi nimi.

ĎAKUJEME.

🙋 Často kladené otázky:

Otázka: Ako mám postupovať keď je môj čip na preukaze ISIC nefunkčný, aj keď preukaz nie je mechanicky poškodený?

Odpoveď: V prípade, ak nedošlo k mechanickému poškodeniu čipu z Vašej strany, je potrebné nás kontaktovať e-mailom a následne zaslať preukaz ISIC na reklamáciu so sprievodným listom, kde uvediete dôvod reklamácie, na adresu vydavateľa (TransData s. r. o., M. R. Štefánika 3575/139, 010 01 Žilina)  a následne Vám bude vyhotovený nový preukaz ISIC.

Otázka: Ako mám postupovať pri strate alebo odcudzení preukazu ISIC?

Odpoveď: V prípade straty, odcudzení alebo mechanického poškodenia preukazu ISIC je potrebné postupovať ako pri vydaní nového preukazu. To znamená uhradiť poplatok za vydanie ISIC karty a potvrdenie zaslať emailom na isic@akademiapz.sk

Následne Vám bude vyhotovený nový preukaz a budete informovaný emailom o termíne vyzdvihnutia. Výroba a dodanie preukazu je približne 3 až 10 pracovných dní. 

Otázka: Kde si môžem overiť platnosť preukazu ISIC na zľavy?

Odpoveď: Over si platnosť preukazu TU.

 

 

Kontakt:

📧 isic@akademiapz.sk

📱 09610 57 152